4 Ekim 2008

4

Ramazan, Bayram ve Ben

Ramazanda kilo almışım. Bayramda kumaş pantalonlarıma zor sığınca farkettim. Çok fazla ekmek arası tost ve sıcak pide arası yağ tüketimi sonucu olsa gerek.

Son 2 haftadır zaten canım sıkılıyor. Aileye, hayata, ükleye, dünyaya karşı olan inançlarım fena halde sarsıldı. Pek uyuyamıyorum artık. Bayramda aile içi rahatsızlıklar nedeniye bayram olmakdan çıktı, iyice moralimi bozdu. Zaten akrabalar oraya buraya tatile gitmiş. Eski bayramlar git gide mazide kalıyor.

Ayrıca üzüldüğüm başka bir olay da bu kötü dönemimde yanımda olmasını beklediğim bir arkadaşımın hiç oralı olmamasıydı. Sırf bayramın son günleri bayram gibi geçsin, biraz açılayım diye buluşalım istedim ama olmadı. Neden bilmiyorum, bilmek de istemiyorum heralde artık. İnsanları anlamak zor, ve her seferinde bizim ne kadar problemli yaratıklar olduğumuzu görüp üzülüyorum. Hiç bir şeyle mutlu olamıyoruz. Elimizdekilerle yetinemiyoruz. Sürekli fazlasını, bizim olmayan, bilmediğimiz şeyleri istiyoruz. Onunla kimsenin bilmediği pek çok şey paylaştım ama o hiçbir değeri olmayan anlatmadıklarımın peşinde koşup durdu. Anlattıklarımın da bir önemi yoktu onun için, unuttu zaten.

Modem filan derken geçtiğimiz hafta EBG ile de bir kavga ettik, hala pek konuşmuyoruz. Bakalım okuyor mu burayı. :)

4 yorum:

yvainethefallen dedi ki...

Ben okudum. İzlemeye de alıyorum okursa okuduğunu göreyim diye. Ama şu an bizde ve alt katta. Pazar gecesi evine dönmeden evvel görmez diye sanıyorum -gördüğü takdirde.

GaMeR dedi ki...

Sağol canım benim, ben de seninkini okuyorum; ağaçları gördüm geçen..

Sana birkaç gemi daha yollayayım bak ben. :)

clémentine dedi ki...

okuyorum. okuyorum da, ben eve dönene kadar iki konu daha yazmışsın. bu nedenle bayram yazın gözümden kaçmış. hayır noldu şimdi aleme ilan ettin kavga ettiğimizi? enteresan bir şey değilki evladım, 3 yıldır kavga ediyoruz :D

siz batmadınız mı daha lan?

SeCHo dedi ki...

kuhan: imla hatalarına kurban olurum

ebg: huysuz insanlar uğraşmak zor cicim her dakka yeni bir kavga